Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Ας συστηθούμε...

Ανέκαθεν βαριόμουν τα βιογραφικά σημειώματα όλων όσων γράφουν στο ίντερνετ ή σε περιοδικά. Τα περισσότερα από αυτά μάλιστα, συνήθως είναι εμπλουτισμένα με μπόλικες σάλτσες, αφού στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις και πρώτο και κύριο μέλημα όλων είναι το να εντυπωσιάσουν!
Αναγκάζομαι όμως για ακόμα μια φορά, να δώσω εν συντομία το δικό μου βιογραφικό για ένα και μόνο λόγο... το να συστηθούμε.
Στο μέλλον θα προτιμούσα να ασχοληθούμε με το βιογραφικό το δικό σου. Εσένα δηλαδή, που θα αγαπήσει; και θα αγκαλιάσεις το συγκεκριμένο blog.
 Ονομάζομαι Ριάνα Κουράκου, είμαι 35 χρονών και εδώ και 17 χρόνια είμαι καθηγήτρια χορών latin, flamenco. jazz και tribal fusion belly dance, διατηρώντας τη δική μου σχολή χορού.
Έχω δουλέψει ως χορογράφος και δασκάλα, δίπλα σε πολύ μεγάλα ονόματα της ξένης αλλά και εγχώριας μουσικής και χορευτικής βιομηχανίας.
Παράλληλα με τον χορό, που ήταν και παραμένει η μεγάλη μου αγάπη -το ναρκωτικό μου όπως λέω εγώ- για μια δεκαετία υπήρξα "μάνατζερ'" και το βάζω σε εισαγωγικά, γιατί στην Ελλάδα είναι παρεξηγημένο, αρκετών επωνύμων και μη καλλιτεχνών, κυρίως από τον χώρο του τραγουδιού.
Ανέλαβα τη διοργάνωση καλλιτεχνικών events, γνωστής διαφημιστικής και δημοσίων σχέσεων εταιρίας, καθώς επίσης και του πιο γνωστού ίσως συλλόγου, με φιλανθρωπικό σκοπό, από τον οποίο και βραβεύτηκα για την προσφορά μου. 
Επιπλέον, για τέσσερα χρόνια, έκανα τις δημόσιες σχέσεις γνωστού μουσικού περιοδικού, στο οποίο δούλεψα και ως δημοσιογράφος.
Αρκετοί συνεργάτες μου, συνήθιζαν να μου λένε πως έχω ένα μεγάλο ταλέντο. Να ανακαλύπτω. αλλά κια να διακρίνω, με μεγάλη ευκολία τους "stars", τα "σουξέ", την "επιτυχία".
Όπως ίσως παρατήρησες, δεν αναφέρω τα ονόματα των πρώην, ακόμα και νυν συνεργατών μου και ο λόγος είναι ένας... Οι περισσότεροι από αυτούς είναι "stars", ο καθένας στο είδος του.
Πολλοί φίλοι με ρωτούν αν νιώθω περήφανη που έχω συναναστραφεί με όλους αυτούς τους ανθρώπους. Η απάντηση είναι... ΟΧΙ!
Και ο λόγος είναι, πως μέσα από τη συναναστροφή μου με όλους αυτούς τους "stars", συνειδητοποίησα ένα πράγμα. Πως τα πραγματικά αστέρια, κινούνται δίπλα μας, γύρω μας, παντού και ας μην τα γνωρίζει κανένας!
Άλλωστε, αν κοιτάξουμε στον ουρανό, είναι γεμάτος από αστέρια που λάμπουν και ας μη γνωρίζουμε τα ονόματά τους. Αυτά όμως λάμπουν! Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στη γη.
Δυστυχώς, μπερδεύουμε την αναγνωρισιμότητα, με την λάμψη.
Όμως υπάρχουν πολλοί διάσημοι -και δε χρησιμοποιώ τη λέξη επώνυμοι, γιατί επώνυμοι είναι όλοι οι άνθρωποι-  χωρίς καθόλου λάμψη. Γιατί λοιπόν να είναι αυτοί οι "stars" και να μην είσαι εσύ; Εσύ που λάμπεις και η λάμψη σου είναι φυσική, ότι επάγγελμα και αν κάνεις!
Μέσα από αυτό το blog λοιπόν, ο σκοπός είναι ένας. Εγώ και η ομάδα μου, την οποία θα σου συστήσω σε επόμενη ανάρτηση, να σε βοηθήσουμε να ανακαλύψεις τη δική σου λάμψη ή αν ήδη την έχεις ανακαλύψει, να την αναδείξεις.
Τώρα όμως σε παρακαλώ, κάνε λίγο πιο κει... η αστερόσκονη που σηκώνεις όταν περπατάς, μου θολώνει το τοπίο...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου