Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

You are the star team: Αλίκη Ζωγράφου (γυμνάστρια)

Η γυμναστική είναι τρόπος ζωής..
Και κάπως έτσι θα ξεκινήσω να σου δώσω μια εικόνα για μένα κι αυτά που πρεσβεύω!!
Ονομάζομαι Αλίκη Ζωγράφου και είμαι 30 ετών. Από 5 ετών υπήρξα αθλήτρια ( ρυθμικής & πετοσφαίρισης ) και ήταν από πολύ νωρίς απόλυτα ξεκάθαρο για μένα "τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω" .
 Εδώ και περίπου 10 χρόνια είμαι γυμνάστρια, εκ των οποίων τα τελευταία 5 υπήρξα και ιδιοκτήτρια ενός personal training studio. Διδάσκω pilates, yoga ( hatha & aerial ) & dance aerobic. Έχω συνεργαστεί με κάποια από τα μεγαλύτερα γυμναστήρια της Αθήνας και έχω μαθητεύσει δίπλα σε παγκοσμίου φήμης εκπαιδευτές. Προσπαθώ να εξελίσσομαι συνεχώς παρακολουθώντας σεμινάρια, καθώς και μέσα από προσωπική έρευνα. 
Το σημαντικότερο όλων όμως, για μένα, είναι ότι αγαπάω πολύ αυτό που κάνω..!! 
Αυτήν την αγάπη μου λοιπόν, θέλω να τη μοιραστώ μαζί σου και να σε βοηθήσω να "μεταμορφώσεις" τον εαυτό σου, μέσα-έξω, σε αυτό που ΕΣΥ έχεις ονειρευτεί!!! 

"The Body Achieves what the Mind Believes."

Είμαι εδώ λοιπόν, για να σε ενημερώνω, να σε καθοδηγώ και να σε βοηθώ να ανακαλύπτεις τη μαγεία της κίνησης!! Είναι υπέροχο το ταξίδι και πραγματικά δεν φαντάζεσαι μέχρι που μπορείς να φτάσεις.... 
Να θυμάσαι.. Το σώμα σου είναι ο ναός της ψυχής σου.. 
Αγάπησέ το και αυτό θα σου το ανταποδώσει!!

Πάμε μαζί να βάλουμε λίγη παραπάνω αστερόσκονη στη ζωή μας!!!

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

3 σχόλια: