Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Σχέσεις: 10 φράσεις που αν σου τις πει, μάζεψε τα μπογαλάκια σου και δρόμο...

Συντάκτης: Ριάνα Κουράκου

Συναντήσεις φίλων... Αστεία, πειράγματα, κουτσομπολιό, γέλια.
Και φτάνουμε σε θέματα αισθηματικού περιεχομένου. Συζητήσεις επί συζητήσεων... Αναλύσεις μέχρι εκεί που δεν παίρνει...
"Δε με πήρε τηλέφωνο. Γιατί δεν με πήρε τηλέφωνο";
"Μήπως δεν έχει σχολάσει ακόμα από τη δουλειά";
"Μήπως έχει άλλη/ον";
"Μήπως είναι παντρεμένος/η";
"Μήπως δεν έχει μονάδες να με πάρει";
"Μήπως κατέβηκαν εξωγήινοι και τον/την απήγαγαν";
"Μήπως τη στιγμή που ετοιμαζόταν να μου τηλεφωνήσει, ξαφνικά έφαγε μια σφαίρα στο κεφάλι και αυτή τη στιγμή δε ζει, αλλά τουλάχιστον πέθανε έχοντας εμένα ως τελευταία σκέψη"; 
Σενάρια επιστημονικής φαντασίας... (αν και αυτό είναι λίγο γυναικείο φαινόμενο).
Η απάντηση όμως αγάπη μου, όταν κάποιος δεν επικοινωνεί μαζί σου με οποιοδήποτε τρόπο, είναι απλή... "Απλά δε σε γουστάρει"... (Υπάρχει και ταινία άλλωστε, πολύ ρεαλιστική).
Ο  άνθρωπος που θέλει να σε δει (είτε είναι άντρας είτε γυναίκα), παίρνει καράβι από τον Πειραιά, ταξιδεύει 12 ώρες μέχρι τη Σαντορίνη, σε βλέπει για μια ώρα και επιστρέφει ξανά στον Πειραιά με το επόμενο.
Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες...
Παρακάτω, σου έχουμε συγκεντρώσει 10 απαγορευμένες φράσεις, που άλλα λένε και άλλα κρύβουν πίσω τους και που αν κάποιος σου τις πει, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι μεταβολή και δρόμο!

1. 'Τα λέμε"...
Τί σημαίνει "τα λέμε" ρε άνθρωπε...; Το είπε και η Ελεονόρα Ζουγανέλη... "χειρότερο και από βρισιά"!
Το "τα λέμε", για να είναι κυριολεκτικό και να έχει ειδικό βάρος, πρέπει να συνοδεύεται από τόπο, μέρα και ώρα.
"Τα λέμε στο τάδε καφέ, την τάδε ημέρα, την τάδε ώρα".
Το σκέτο "τα λέμε", σημαίνει πως αν προκύψει, αν δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω και να περάσεις (που δε θα περάσεις), κάποια στιγμή από το μυαλό μου, μπορεί και να σκεφτώ να σου τηλεφωνήσω.
Αυτή είναι η αλήθεια του ανθρώπου που σου λέει "τα λέμε" είτε σου αρέσει είτε όχι...

2. Θέλω να μείνω λίγο μόνος/η
"Ωραία, για πόσο λίγο; Για 10 λεπτά; Μισή ώρα έστω βρε αδερφέ, να σου περάσουν τα νεύρα, το καταλαβαίνω". Αλλά τί σημαίνει αυτό το "λίγο"; Γιατί το "λίγο" ο καθένας μας το αντιλαμβάνεται διαφορετικά. Και πού ξέρω εγώ, πως δε θα χαθείς κάπου μέσα στον χωροχρόνο σου και άντε μετά να σε βρω... 
Το "θέλω να μείνω λίγο μόνος/η" σημαίνει πως δεν θέλω να είμαι άλλο μαζί σου, αλλά δεν έχω τα... κότσια να σου το πω.
Ή πως υπάρχει κι άλλο πρόσωπο στη ζωή μου και θέλω τον χρόνο μου για να αποφασίσω...
Για να είναι ειλικρινές, πρέπει κι αυτό να συνοδεύεται από συγκεκριμένο χρόνο.
"Θέλω να μείνω μόνος/η μέχρι το βράδυ".
Κυριολεκτικά μέχρι το βράδυ. Γιατί αν δεχτείς για παραπάνω, το βράδυ γίνεται βράδια, τα βράδια γίνονται εβδομάδες, μήνες και πάει λέγοντας.

3. Αυτή την περίοδο δεν έχω χρόνο, είμαι πολύ απασχολημένος/η.
"Τί θες να πεις δηλαδή, ότι εγώ που αποφασίζω να διαθέσω χρόνο για σένα είμαι αργόσχολος/η';
Στην ουσία, η συγκεκριμένη φράση σημαίνει "θέλω να σε αποφύγω, αλλά ψάχνω δικαιολογίες".
Στην πραγματικότητα, όταν κάποιος σε ενδιαφέρει όχι απλά βρίσκεις χρόνο, αλλά κάνεις τη μέρα νύχτα και τη νύχτα μέρα!


4. Δεν μπορώ να σου δώσω πράγματα γιατί έχω οικογενειακά προβλήματα.
Αρκετοί φίλοι, όταν υπηρετούσαν τη θητεία τους, είχαν πεθάνει 5 φορές τη γιαγιά τους και άλλες τόσες τον παππού τους, προκειμένου να πάρουν κάποια επιπλέον άδεια.
Το ίδιο μου θυμίζει και η φράση αυτή. Μόνο που στην περίπτωσή σας δεν θέλει άδεια... ανοιχτό φύλλο πορείας θέλει.
Διαφορετικά όλα τα ζευγάρια, όταν αντιμετώπιζαν οικογενειακά προβλήματα, θα χώριζαν νομίζω...  
Γι' αυτό, τον/την στέλνετε να κάνει καμιά ψυχανάλυση που λέει και ο Μακρόπουλος και κάποια στιγμή τα ξαναλέτε κι εσείς!


5. Είμαι παντρεμένος/η, αλλά ο γάμος μου έχει προβλήματα και είναι θέμα χρόνου να χωρίσω.
" Ωραία λοιπόν, όταν χωρίσεις τα ξαναλέμε.  Μέχρι τότε, μη με ενοχλήσεις".
Αυτή είναι ίσως η πιο συνηθισμένη καραμέλα όλων μα ΟΛΩΝ των παντρεμένων. Όπου νά 'ναι χωρίζουν. Μα αυτό το "όπου νά 'ναι", δε λέει να φανεί.
Και ειλικρινά τώρα, μεταξύ μας, εσύ τί νόμιζες δηλαδή πως θα σου έλεγε; "Κοίτα εγώ τη γυναίκα ή τον άντρα μου τον έχω κορώνα στο κεφάλι μου, αλλά χρειάζομαι μια ανανέωση αυτή την περίοδο και ψάχνω για κορόιδο"; Αυτό περίμενες να σου πει; 

6.  Δεν προχωράω γιατί δεν θέλω να χαλάσει η φιλία μας...
"Ποια φιλία μας ρε φίλε; Αν πραγματικά υπήρχε φιλία δε θα φτάναμε σε σημείο να κάνουμε τέτοιες συζητήσεις".
Και καλά, αν αυτό το πει γυναίκα, ας υποθέσουμε πως μπορεί να έχει μία βαρύτητα. Αν όμως στο πει άντρας, μάλλον εννοεί πως προτιμά να κλαίει στην αγκαλιά σου όταν χάσει τον μεγάλο έρωτα (πού να ψάξει άλλες αγκαλιές για να κλάψει άλλωστε;), γιατί εσύ ο μεγάλος έρωτας δεν είσαι.
Αν ήσουν... θα συζητούσατε άλλα πράγματα!

7. Δεν είναι αυτό που νομίζεις...
"Α, ναι; Και ποιο είναι, αυτό που νομίζεις εσύ";
Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; Και διάφορα άλλα τέτοια φιλοσοφικά ερωτήματα μπορούν να προκύψουν αν σου πει αυτή τη φράση.
Το θέμα είναι, πως είναι σίγουρα αυτό που νομίζεις... Γιατί δεν το νομίζεις απλά... Το έψαξες, το έμαθες, το είδες, το διαπίστωσες. 

8. Φοβάμαι να δεθώ...
" Μα δεν μιλήσαμε για δεσίματα, για σχέση μιλήσαμε. Άλλωστε κι εγώ τα kinky δεν τα μπορώ..."
Φοβάμαι να δεθώ, σημαίνει δεν είσαι ο κατάλληλος άνθρωπος για να δεθώ μαζί του. Διαφορετικά τώρα, θα ήμουν ήδη κουβάρι...


9. Έχω πληγωθεί στο παρελθόν και προτιμώ να είμαι επιφυλακτικός/ή.
Ίσως είναι η μοναδική δικαιολογία, που μπορεί να έχει μια δόση ειλικρίνειας. Δεν παύει όμως να είναι δικαιολογία. Γιατί τα πράγματα είναι απλά... Αν πέσεις σε μια λακκούβα και σπάσεις το πόδι, ακόμα και με πατερίτσες θα περπατήσεις ξανά σύντομα. Απλά στο μέλλον, θα προσέχεις τις λακκούβες. Το ίδιο ισχύει και στις σχέσεις. Άρα, αν προτιμά να είναι επιφυλακτικός/η μαζί σου, μάλλον σε βλέπει σα λακκούβα 

10. Σ' αγαπάω, αλλά δεν είμαι πια ερωτευμένος/η.
Ναι, είναι απόλυτα ειλικρινής, όσο πιο ειλικρινής γίνεται. Αλλά εσύ φεύγεις! Όσο πιο γρήγορα γίνεται. Εκτός αν είσαι έτοιμος/η μετά από λίγο καιρό να ακούσεις, "σ' αγαπάω, αλλά είμαι ερωτευμένος/η με άλλον/η".
Γιατί αυτό είναι το επόμενο στάδιο και μην παραμυθιάζεις τον εαυτό σου!

Υ.Γ 1 Κάποια τραγούδια, όπως καταλαβαίνεις, επιλέχθηκαν απλά ως χιουμοριστική νότα...
ΥΓ 2 To be continued...   


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου