Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Το αστέρι της εβδομάδας... εσύ! (Μαρία Ανδριανοπούλου-Σχεδιάστρια κοσμημάτων)

Ποδαρικό στην καινούρια μας στήλη "το αστέρι της εβδομάδας... εσύ", έχουμε την τιμή να μας κάνει η Μαρία Ανδριανοπούλου, που είναι σχεδιάστρια κοσμημάτων και ιδιοκτήτρια των
"mand jewels-hand made art".
Και λέω έχουμε την τιμή, γιατί την Μαρία τη βρήκαμε, δε μας βρήκε... την "ανακαλύψαμε"!
Γιατί η Μαρία εκτός από ένα πολύ όμορφο κορίτσι, είναι φύση καλλιτεχνική, είναι ένας άνθρωπος θετικός, αισιόδοξος, που αγαπάει αυτό που κάνει και που όλα αυτά έχουν φανεί από τις λίγες συνομιλίες που είχαμε μαζί της.
Επιπλέον είναι ένας άνθρωπος λαμπερός... είναι το είδος ανθρώπου που αφορά τη συγκεκριμένη στήλη. Με λίγα λόγια είναι "το αστέρι της εβδομάδας", (αν και προσωπικά πιστεύω πως η λάμψη της θα έχει διάρκεια χρόνων).
 Πάμε λοιπόν να τη γνωρίσουμε....

ΜΑΡΙΑ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ



Ριάνα Κουράκου: Μαρία, καταρχήν να σε καλωσορίσουμε στη νέα μας στήλη, ''το αστέρι της εβδομάδας.... εσύ'' και να σε ευχαριστήσουμε που δέχτηκες την πρότασή μας και στην ουσία μας κάνεις ποδαρικό.
Μαρία Ανδριανοπούλου: Εγώ ευχαριστώ!!!
Ρ.Κ: Απ' όσο γνωρίζω, έκανες για χρόνια επαγγελματικό μακιγιάζ, αλλά σε κέρδισε το χειροποίητο κόσμημα που είναι και η μεγάλη σου αγάπη. Πότε κατάλαβες την κλίση σου αυτή και πώς αποφάσισες να αφήσεις τις άλλες επαγγελματικές σου δραστηριότητες και να ασχοληθείς μόνο με το κόσμημα;
Μ.Α:  Σε ηλικία 12 ετών, με την αδερφή της νονάς μου, έμαθα πώς μπορείς να φτιάξεις ένα απλό κολιέ με πετονιά και ύστερα μου έδειξε να φτιάχνω "χάντρες από χαρτί", συγκεκριμένα από παλιά περιοδικά που δεν θέλαμε πια...

Μετά από αυτό ενθουσιάστηκα! Ανακάλυψα ένα μικρό μαγαζάκι που υπήρχε στο Μαρούσι, με πολλές χάντρες και λίγα έτοιμα χειροποίητα κοσμήματα και άρχισα με όσα χρήματα μάζευα σαν παιδάκι, να παίρνω εξαρτήματα και τις πρώτες μου χάντρες! Κάθε μέρα μάθαινα και κάτι καινούριο γύρω απ' όλο αυτό και ήταν πολύ ενδιαφέρον. Σε ηλικία 17 ετών μου έγινε μια πρόταση από τον κύριο που είχε το κατάστημα, αφού με ήξερε τόσα χρόνια και γνώριζε ποσό αγαπώ το κόσμημα, να πηγαίνω για λίγες ώρες τα απογεύματα και τα Σάββατα να βοηθάω. Δέχτηκα αμέσως με πολύ χαρά...! Εκείνη την περίοδο γνώρισα μια κοπέλα, που έφτιαχνε υπέροχα κοσμήματα σαν χόμπι και δούλευε στο ίδιο κατάστημα. Μου έμαθε πολλά και σημαντικά πράγματα.

Κάθε μέρα που περνούσε, όλο αυτό με κέρδιζε και πιο πολύ. Αργότερα ασχολήθηκα με το επαγγελματικό μακιγιάζ και δούλεψα σε πολύ καλές εταιρείες για χρόνια. Όμως δε σταμάτησα ποτέ να φτιάχνω κοσμήματα. Ώσπου μια μέρα και αφού συνεχώς μου ζητούσαν ότι έβλεπαν να φοράω, αποφάσισα να παρατήσω οτιδήποτε άλλο έκανα και να εστιάσω μόνο σε αυτό. Με γέμιζε πάρα πολύ, δε βαριόμουν ποτέ και σαν λιοντάρι, θέλω να αγαπώ πολύ τη δουλειά μου, γιατι αυτό μου δίνει ζωή και με κάνει να νιώθω πλήρης και ευτυχισμένη.


 Ρ.Κ: Πόσο εύκολο είναι αυτό που κάνεις και πόσο χρόνο χρειάζεται; 

Μ.Α: Είναι τόσο εύκολο, όσο δύσκολο συγχρόνως... Εύκολο γιατί είναι ένας έρωτας! Κάτι δηλαδή που δεν βαριέσαι ποτέ. Δύσκολο γιατί οι ώρες που χρειάζεται είναι πάρα πολλές. Όσο πιο πολλές ώρες δουλέψεις, τόσο πιο πολύ έμπνευση θα έχεις και δεν θα σταματάς με τίποτα... Μέχρι να μην αντέχεις άλλο!




Ρ.Κ: Από πού εμπνέεσαι για τις δημιουργίες σου;
Μ.Α: Από την καθημερινότητά μου...! Εκεί που κάθομαι, ξαφνικά "χάνομαι", έρχεται ένα σχέδιο στο μυαλό μου, κάτι νέο, που θέλω να υλοποιήσω. Εμπνέομαι απο τα ταξίδια, τα χρώματα, τη φύση, τα συναισθήματα, τα παλιά αντικείμενα... Μα κυρίως απο τις τέσσερις εποχές του χρόνου.

Ρ.Κ: Οι τιμές των κοσμημάτων σου πού κυμαίνονται;

Μ.Α: Από 20€-300€.  Μου έχει τύχει όμως, να κάνω και κόσμημα με ημιπολύτιμους λίθους, που ξεπέρασε αυτές τις τιμές
Ρ.Κ Η δημιουργία κοσμήματος είναι τέχνη. Μπορεί κάποιος να σου ζητήσει κάτι κατά παραγγελία ή νιώθεις πως αυτό περιορίζει στην ουσία την τέχνη σου;.


Μ.Α: Έχει τύχει για κάποια φίλη μου να κάνω κάτι κατά παραγγελία, όμως δεν το συνηθίζω. Προτιμώ να είμαι "ελεύθερη" σε σκέψη, έμπνευση και δημιουργία. Άλλωστε, αν αφήσεις έναν καλλιτέχνη να δημιουργήσει χωρις περιορισμούς, τότε το πιο πιθανό είναι να "μεγαλουργήσει"!!!!!!!!
 

Ρ.Κ: Πού μπορεί κάποιος να βρει τις δημιουργίες σου, να τις παραγγείλει και να επικοινωνήσει μαζί σου;
Μ.Α: Προς το παρόν, στη σελίδα μου στο facebook, με το όνομα <<mandjewels handmade art>>. Εκεί  μπορεί να δει κάποιος δείγμα της δουλειάς μου. Λίγο πριν το Πάσχα όμως, θα "ανέβει" επίσημα το site μου, όπου εκεί θα μπορεί ο κόσμος να δει ολοκληρωμένη δουλειά μου και να παραγγείλει ότι θέλει.

Ρ.Κ: Με την ευκαιρία, να αποκαλύψουμε πως σε λίγες ώρες, ξεκινάει ένας διαγωνισμός εδώ, στο you are the star, όπου ένας τυχερός και μια τυχερή αναγνώστρια, θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ένα κόσμημά σου.

Σε ευχαριστώ πολύ λοιπόν, τόσο για τον χρόνο σου όσο και για τα υπέροχα κοσμήματα που προσφέρεις στους αναγνώστες μας. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και υπόσχομαι σύντομα να ανανεώσουμε το ραντεβού μας!
Μ.Α: Εγώ σας ευχαριστώ πάρα πολύ και σας εύχομαι καλή αρχή και καλοφόρετα στους δυο τυχερούς!


 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου