Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Γιώργος Κατινάς... Ένα αστέρι που βιάστηκε να σβήσει... Ένα αντίο στον συνεργάτη μας...

Συντάκτης: Ριάνα Κουράκου



 Τα συναισθήματα ανάμεικτα... Πόνος, θυμός νεύρα, αμφισβήτηση...
Όχι, δεν είναι δυνατό να συμβαίνει... κάποιο λάθος έχει γίνει, για κάποιον άλλον πρόκειται...
Το πρωί ετοίμαζα το βιογραφικό του, καθώς θα ήταν ο νέος συνεργάτης του You are the star...
Την προηγούμενη εβδομάδα πίναμε καφέ και μου έλεγε πόσο του άρεσε η ιδέα του περιοδικού και πως θα αναλάμβανε τη στήλη του θεάτρου.
Λίγα λεπτά πριν αναρτήσω το βιογραφικό καθώς επίσης και την περιγραφή της στήλης του, ένας κοινός φίλος με πληροφόρησε για τον θάνατό του.
Δεν τον πίστεψα... Έπρεπε να το διασταυρώσω, να μου πει κάποιος λεπτομέρειες, να μου πει πως όντως, αυτή ήταν η αλήθεια.
Με όποιον κι αν μίλησα, κανείς δεν ήξερε τίποτα... Και όλοι είχαν την ίδια αντίδραση... "Αποκλείεται... για κάποιον άλλον πρόκειται..."
Δυστυχώς, επρόκειτο για αυτόν... Το φιλαράκι μου, τον Γιώργο Κατινά, που κάποτε είχαμε τσακωθεί και μου είχε απαγορεύσει να πηγαίνω στα θέατρα που έπαιζε να τον βλέπω, που τελικά τα ξαναβρήκαμε, θυμόμασταν τα παλιά και γελάγαμε...
Τον συνεργάτη μου, που σχεδόν σε όλες του τις συνεργασίες ζητούσε την γνώμη μου, αλλά και την βοήθειά μου, όπως έκανα κι εγώ σε κάθετι "μεγάλο" που εμπλεκόμουν...
Τον άνθρωπο που έπρεπε να φύγει από τη ζωή μου, για να συνειδητοποιήσω πως ήταν ένας από τους ελάχιστους ανθρώπους σε αυτήν, που περισσότερα πήρα, παρά έδωσα μέσα στα 11 χρόνια που τον γνώριζα...
Δεν μπορώ να μην αναφέρω, πως εκνευρίζομαι αφάνταστα με όλους όσους τον γνωρίζαμε και σήμερα καταλάβαμε την αξία του... Στις συζητήσεις μας από το πρωί επικρατούσαν τα σχόλια του τύπου "πόσο καλός ήταν, σε όλους έδινε, πάντα γελαστός, πάντα δοτικός," κλπ, κλπ, κλπ...
Και δεν μπορώ να μην αναφέρω πως με εκνευρίζουν ακόμα περισσότερο, όσοι δεν τον γνώριζαν, αλλά έχουν μια σελίδα ή ένα blog και ξαφνικά τον έμαθαν και θυμήθηκαν την προσφορά και το έργο του στο ελληνικό θέατρο.
Αλήθεια, την προηγούμενη εβδομάδα, γιατί κανείς δεν έγραψε κάτι γι' αυτόν...;
Σίγουρα, ο θάνατος πουλάει, ενώ η ζωή και η καθημερινότητα κάποιου δεν έχουν ενδιαφέρον...
Ας αρκεστούμε όλοι σε ένα απλό αντίο και ας μείνει πάντα στην καρδιά μας έτσι όπως ήταν... πάνω απ' όλα άνθρωπος!

ΥΓ Τα κείμενά του για το You are the star δεν θα τα αναρτήσω ποτέ. Δεν θα έγραφα τίποτα γι' αυτόν εδώ, στο You are the star, αν δεν ήταν συνεργάτης.
Απλά, επειδή σε λίγες ημέρες το You are the star έχει την κοπή της πίτας και σκόπευα να τον ευχαριστήσω εκεί, δημόσια, για όλη την αγάπη και την υποστήριξη που έδωσε σε εμένα και το περιοδικό, αλλά τελικά δεν πρόλαβα, θέλησα να το κάνω τώρα, έστω και έτσι...
Για την επόμενη εβδομάδα όμως, η στήλη "το αστέρι της εβδομάδας... εσύ", θα είναι για ακόμα μια φορά αφιερωμένη στον Γιώργο Κατινά!
Καλό ταξίδι φίλε μου, θα σε θυμάμαι πάντα και ειλικρινά σε ευχαριστώ για όλα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου