Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

You are the star team- Κατερίνα Λιγνού Στυλίστρια

Συντάκτης: Ριάνα Κουράκου

 Υποδεχόμαστε στην παρέα του You are the star, το νέο μας μέλος, την στυλίστρια Κατερίνα Λιγνού, που θα σου δίνει ιδέες για το προσωπικό σου στυλ στα ρούχα, θα σε ενημερώνει για οτιδήποτε νέο είναι στη μόδα, θα απαντάει στις ερωτήσεις σου σχετικά με το τί σου ταιριάζει και τί όχι.
Επιπλέον, θα έχεις τη δυνατότητα να βλέπεις όλες τις δημιουργίες της ίδιας, αλλά και τα shows της, μόνο εδώ, στο You are the star!
Προτάσεις, ιδέες συμβουλές λοιπόν, από την Κατερίνα Λιγνού.
Γνώρισέ την!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΙΓΝΟΥ



Καλησπέρα και χρόνια πολλά..!!
Είμαι η Κατερίνα και μέσα από τις σελίδες του ‘’you are the star’’, θα αναλύουμε τα περί μόδας.. ! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Ριάνα, που με στηρίζει και μου δίνει την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας απόψεις, ιδέες, ιστορίες κ πολλά πολλά ακόμα...
Το ταξίδι μου στη μόδα, ουσιαστικά, ξεκίνησε στον βράχο της Ακρόπολης, ένα βράδυ του Αυγούστου το 2008. Μόλις είχα τελειώσει τη σχολή της Διοίκησης Επιχειρήσεων και δεν ήμουν και πολύ ενθουσιασμένη. Ήθελα κάτι πιο δημιουργικό. Στις ανησυχίες μου, απάντησε ο φίλος μου, όπου με παρότρυνε να ασχοληθώ με αυτό που δεν θα με έκανε να βαριέμαι και που θα μου άρεσει να περνάω ώρες πάνω του... η απάντηση ήταν εύκολη. Ρούχο και ότι έχει να κάνει με αυτό.. Έτσι,  πήγα στην ΑΚΜΗ όπου αποφοίτησα ως σχεδιάστρια μόδας, ειδικός ενδυματολογίας και styling. Το 2010 απέκτησα το certificate από την ESMOD  για πρόγνωση μόδας, σχεδιασμός collection κ αξεσουάρ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου