Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Το αστέρι της εβδομάδας... εσύ! Ελπίδα Κυπραίου-Αλυσανδράτου- Μανικιουρίστ

Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, στην καταπληκτική μανικιουρίστ και τεχνίτρια τεχνητών νυχιών Ελπίδα Κυπραίου-Αλυσανδράτου, εκτός από την υπέροχη δουλειά της, είναι η θετική της ενέργεια ως άνθρωπος και η αστείρευτη όρεξή της για οποιαδήποτε καινούρια συνεργασία, παρόλο που είναι μητέρα 4 παιδιών, (αν και υπερβολικά νέα).
Πραγματικά αναρωτιέμαι πώς τα καταφέρνει όλα αυτά που κάνει, αλλά και όλα αυτά που προτίθεται να κάνει!
Ας πάμε όμως να τη γνωρίσουμε καλύτερα...

ΕΛΠΙΔΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ-ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΤΟΥ


ΡΙΑΝΑ ΚΟΥΡΑΚΟΥ:   Ελπίδα, καταρχήν να σε καλωσορίσω και να σε συγχαρώ για την υπέροχη δουλειά σου. Κάνεις κάτι πολύ δημιουργικό και "θηλυκό". Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με αυτό;
ΕΛΠΙΔΑ ΚΥΠΡΑΙΟΥ-ΑΛΥΣΑΝΔΡΑΤΟΥ: Καταρχήν καλησπέρα σας και καλή χρόνια σε όλους μας...εύχομαι αυτή ή χρόνια να είναι για όλους μια χρόνια γεμάτη δημιουργικότητα υγεία και χαμόγελα...
Η αλήθεια είναι ότι από μικρή δεν είχα την θηλυκότητα που θα έπρεπε αντίθετα πιο πολύ αγοροκόριτσο θα με χαρακτήριζε κανείς. Μεγαλώνοντας όμως συνειδητοποίησα το πόσο σημαντικό είναι να είσαι γυναίκα....Για μένα είναι ευλογία θα τολμούσα να πω....Έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ με την περιποίηση των άκρων για να έχω την ευκαιρία να δώσω κι εγώ μια ακόμη πινελιά στην ομορφιά της γυναίκας....  

Ρ.Κ: Τα σχέδιά σου είναι πολύ μοντέρνα, ευφάνταστα και διαφορετικά. Από που εμπνέεσαι για αυτά;
Ε. Κ-Α: Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω κι έτσι προσπαθώ να δώσω μια άλλη εικόνα στα χεράκια μας ή οποία θα μας κάνει να νιώσουμε ξεχωριστές! Να μην ξεχάσω όμως να ευχαριστήσω και μια πολύ καλή μου φίλη την Βασιλική, που εργάζεται στον ίδιο τομέα και με έχει βοηθήσει πολύ....της χρωστάω πολλά! 
Ρ.Κ: Οι τιμές που κυμαίνονται;
Ε. Κ-Α: Οι τιμούλες μου είναι χαμηλές, για να μπορούν όλες οι γυναίκες, που αγαπούν και θέλουν τον εαυτό τους περιποιημένο, να το κάνουν χωρίς να στερήσουν από τα παιδάκια τους ή την οικογένεια τους σημαντικά ποσά....Βλέπετε έχω 4 παιδάκια και μπορώ να καταλάβω τι έξοδα έχει μια οικογένεια και πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα, μέσα στην κρίση! Χωρίς λοιπόν να χαλάω την ποιότητα, προσπαθώ να κρατάω τις τιμές μου χαμηλά, γιατί πιστεύω άλλωστε ότι πέρα από σύζυγοι, εργαζόμενες μητέρες, νοικοκυρές κτλ πάνω από όλα είμαστε γυναίκες...και αξίζει να κάνουμε κάτι και για μας!
Ρ.Κ: Εξήγησέ μου σε παρακαλώ, πώς τα καταφέρνεις με τόσες πελάτισσες και ταυτόχρονα να είσαι μαμά 4 παιδιών;
Ε. Κ-Α: Είμαι μαμά 4 μικρών παιδιών, γιατί τα μεγαλύτερα είναι 4 ετών, δίδυμα, ο τρίτος μου 3 ετών και ή μπέμπα μου μόλις 7 μηνών. Παράλληλα με τα νύχια κρατάω κι ένα άλλο παιδάκι, όταν η μαμά του εργάζεται, το οποίο είναι 15 μηνών. Σίγουρα κουράζομαι, αλλά στις εποχές που ζούμε πρέπει να πολεμάμε και να παλεύουμε για το μέλλον το δικό μας, μα πάνω από όλα για το μέλλον των ανθρώπων που φέρνουμε στην ζωή! Είμαστε υπεύθυνοι για το μεγάλωμα τους, άρα εκ των πραγμάτων δεν μας επιτρέπεται να καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια... Έτσι λοιπόν, μου δίνει κουράγιο ή αγκαλιά και το φιλί που θα μου δώσουν πριν πάνε στο κρεβατάκι τους για ύπνο... Παίρνω δύναμη και συνεχίζω πιο δυνατά και πιο αισιόδοξα!
Ρ.Κ: Όσον αφορά το μόνιμο ή ημιμόνιμο μανικιούρ, οι απόψεις διίστανται. Κάποιοι το θεωρούν αρκετά βλαβερό. Ποια είναι η γνώμη σου;
Ε. Κ-Α: Όσον αφορά το απλό μάνο και το ημιμόνιμο, η αλήθεια είναι ότι οι γνώμες διίστανται. Εγώ πιστεύω ότι το ημιμόνιμο είναι μια καταπληκτική εφεύρεση για μας τις γυναίκες, γιατί μας δίνει την δυνατότητα να έχουμε πάντα περιποιημένα χεράκια για τουλάχιστον 15 μέρες, χωρίς να φοβόμαστε  μη μας χαλάσουν με τις δουλειές και χωρίς να σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο μέχρι να στεγνώσουν. Με το σωστό υλικό λοιπόν και αν το ημιμόνιμο είναι υβριδικό τα νυχάκια μας παραμένουν υγιή. Και μην ξεχνάμε πως καλό είναι να μην το αφαιρούν μονές τους οι πελάτισσές, γιατί δεν ξέρουν τον σωστό τρόπο και μπορεί οι ίδιες να προκαλέσουν φθορά άθελά τους. Όλα έχουν τον τρόπο τους... 
Ρ.Κ: Πού μπορούν να σε βρουν οι αναγνώστριές μας και πως μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου;
Ε. Κ-Α: Καταρχήν μπορούν να μπουν στην σελίδα μου η οποία είναι https://www.facebook.com/pages/%CE%9C%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81-%CF%80%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81/640420012635835?ref=ts&fref=ts και να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα της δουλειάς μου ή να μου στείλουν μήνυμα στο προφίλ μου Τεχνητά νύχια Ελπίδα Κυπραίου Αλυσανδράτου ή μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα 6947651202 ή 6978144998
 
Ρ.Κ: Σε ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι κάθε επιτυχία! 
Ε. Κ-Α: Κι εγώ σας ευχαριστώ πολύ, για την δυνατότητα που μου δώσατε να μοιραστώ λίγα πράγματα για την δουλειά μου, που τόσο αγαπώ! Να είστε καλά και πάντα επιτυχίες!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου